REGULAMIN
Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem https://kolor-art.pl ("Sklep Internetowy").
Sprzedającym jest Kolor z siedzibą w Warszawie przy ul. Ogrodowa 1A, 00-893 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez właściwy Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS [0001099023], NIP [5273108992], REGON [528392764].
We wszelkich sprawach związanych ze sprzedażą Towarów realizowaną za pośrednictwem Sklepu Internetowego Klient może kontaktować się ze Sprzedającym drogą listowną (KolorArt, ul. Ogrodowa 1A, 00-893 Warszawa) lub elektroniczną (sale@kolor-art.pl).
Sklep Internetowy kieruje się prawami konsumenta. Postanowienia Regulaminu nie wyłączają ani nie ograniczają praw konsumenta wynikających z obowiązujących przepisów prawa. W przypadku rozbieżności pomiędzy Regulaminem a przepisami ustawy o prawach konsumenta, pierwszeństwo mają przepisy ustawy.
§ 1 Definicje
1. Regulamin – niniejszy dokument.
2. Sprzedawca – KolorArt, ul. Ogrodowa 1A, 00-893 Warszawa.
3. Sklep Internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem https://kolor-art.pl.
4. Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupów w Sklepie.
5. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
6. Towar – produkt oferowany w Sklepie Internetowym.
7. Umowa Sprzedaży – umowa zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
8. Formularz Zamówienia – interaktywny formularz umożliwiający złożenie zamówienia.
9. Konto – indywidualny panel Klienta umożliwiający dostęp do historii zamówień.
10. Dzień Roboczy – dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
11. Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta.
§ 2 Zasady ogólne
1. Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego.
2. W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia oraz Newsletter.
3. Korzystanie z Konta możliwe jest po utworzeniu go przez Klienta za pomocą formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie Sklepu Internetowego. W celu utworzenia Konta należy podać imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres e-mail oraz ustalić hasło. Konto jest aktywowane automatycznie po poprawnym zakończeniu rejestracji. Usługa Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca może w każdej chwili zrezygnować z Konta poprzez wysłanie odpowiedniego żądania do Usługodawcy.
4. Korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się w momencie dodania przez Klienta pierwszego Towaru do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia odbywa się po wypełnieniu Formularza Zamówienia i kliknięciu przycisku „Zamówienie”. Do tego momentu Klient ma możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych. W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie danych: imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres, adres e-mail, numer telefonu, dane dotyczące zamawianych Produktów, sposób dostawy i płatności. Klient niebędący konsumentem powinien również podać numer NIP.
5. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym jest zapoznanie się z Regulaminem i jego akceptacja.
6. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną materiałów plastycznych, dekoracyjnych oraz papierniczych za pośrednictwem Internetu, z wysyłką na terenie Polski i Unii Europejskiej.
7. Wszystkie Towary oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone do obrotu na rynek polski.
8. Klient zobowiązany jest do nieprzekazywania treści zabronionych przez prawo, w szczególności treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i prawa osób trzecich.
9. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu Internetowego to: komputer lub inne urządzenie z dostępem do Internetu, przeglądarka internetowa w aktualnej stabilnej wersji (zalecane: Google Chrome, Safari, Firefox, Opera) z włączoną obsługą JavaScript oraz aktywne konto e-mail.
10. Zaleca się korzystanie z najnowszych wersji przeglądarek i systemów operacyjnych oraz stosowanie aktualnego oprogramowania antywirusowego i zapory sieciowej.
§ 3 Składanie zamówień
1. Wszystkie ceny podane w Sklepie Internetowym są cenami brutto wyrażonymi w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
2. Zamówienia można składać przez 24h na dobę przez cały rok.
3. Skuteczne złożenie zamówienia wymaga poprawnego wypełnienia Formularza
4. W trakcie składania Zamówienia Klient musi wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. Klient ma prawo do wglądu w udostępnione dane osobowe, do ich poprawiania oraz do żądania ich usunięcia w każdym czasie.
5. Sprzedawca może skontaktować się z Klientem w celu weryfikacji danych lub potwierdzenia zamówienia.
6. Klient ma możliwość otrzymania faktury VAT – należy zaznaczyć to w trakcie składania zamówienia.
7. Potwierdzenie zamówienia jest przesyłane drogą mailową.
8. Treść umowy sprzedaży jest utrwalana w systemie informatycznym Sprzedawcy oraz przekazywana Klientowi w wiadomości e-mail.
9. Czas rozpoczęcia realizacji Zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu Zamówienia (w przypadku płatności przelewem) lub z momentem opłacenia Zamówienia (w przypadku płatności PayU) lub z momentem złożenia Zamówienia (w przypadku wyboru opcji „Odbiór osobisty”).
§ 4 Koszty i termin wysyłki
1. Dostawa realizowana jest na terenie Polski oraz krajów UE.
2. Czas realizacji wynosi do 2 dni roboczych, chyba że przy produkcie wskazano inaczej.
3. Koszty dostawy zależą od wybranej formy wysyłki i są widoczne w procesie składania zamówienia.
4. Zamówienia są realizowane przez firmy kurierskie oraz Paczkomaty.
5. W przypadku nieodebrania paczki, zamówienie może zostać anulowane, a koszt zwrotu obciąża Klienta.
6. W przypadku odbioru osobistego przesyłki są w sklepie stacjonarnym Sprzedającego. O możliwości odebrania Zamówienia Usługodawca informuje drogą elektroniczną. Zamówienie należy odebrać w ciągu 7 dni od otrzymania informacji o możliwości jego odbioru. Zamówienie nieodebrane w wyznaczonym terminie, zostanie odesłane do magazynu Sklepu Internetowego, a następnie anulowane.
7. Klient jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku dostawy. Klient może uprzednio zapoznać się z cennikiem udostępnionym w zakładce Warunki wysyłki i wypłaty w sklepie internetowym.
§ 5 Płatności
1. Klient może wybrać formę płatności: przelew, płatność online (Blik, Przelewy24, Apple Pay, Google Pay), za pobraniem.
2. Płatność za pobraniem możliwa jest tylko na terenie Polski.
3. Faktura VAT jest wystawiana na życzenie i przesyłana e-mailem lub dołączana do paczki.
§ 6 Odstąpienie od Umowy Sprzedaży
1. Klient będący Konsumentem może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podawania przyczyny.
2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta.
3. Klient może odstąpić od Umowy Sprzedaży składając Usługodawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym, w zakładce Zwroty. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
4. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży jest ona uważana za niezawartą.
5. Usługodawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kl...