Strona internetowa jest w trakcie tworzenia. Towary sa wciąż niekompletne, zapraszamy do obejrzenia pełnego asortymentu w Warszawie na ul. Ogrodowej 1a kod 00-893
Katalog
Klient
Waluta:
+48662798143
Nasza lokalizacja:
Warszawa, 00-893, Ogrodowa 1A
Telefony:
E-mail
Jesteśmy w sieciach społecznościowych
Przejdź do kontaktów
0 0
Katalog
Główna
Lista życzeń
0
Porównaj
0
Kontakty

Warunki wysyłki i wypłaty w sklepie internetowym

Metody dostawy

Wszystkie przesyłki są realizowane przez główne agencje transportowe zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym. Wysyłka na Wyspy Kanaryjskie i odbywa się za pośrednictwem Poczty Polski. W większości przypadków agencje transportowe nie akceptują dostarczania zamówień do skrytek pocztowych.

Uwaga:

Organy celne mają ograniczenia dotyczące przesyłek podlegających ocleniu wysyłanych do osób prywatnych za pośrednictwem prywatnych agencji transportowych. Prawie każdy produkt podlegający opodatkowaniu i cłu wysyłany do osoby prywatnej w tych krajach zostanie zatrzymany i sprawdzony przez służby celne. Może to potrwać kilka dni, a nawet tygodni. KolorArt będzie wysyłać zamówienia do tych krajów tradycyjną pocztą i nie może przyjąć odpowiedzialności za jakiekolwiek opłaty importowe, lokalne opłaty podatkowe lub opóźnienia w realizacji zamówienia przez organy celne lub urzędników w kraju docelowym. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Okres produkcji i wysyłki zamówienia

Średni okres produkcji naszych produktów wynosi w przybliżeniu 7 dni roboczych oprócz dni tranzytowych, które zależą od miejsca docelowego:


Hiszpania Półwyspowa i Portugalia: Od 1 do 3 dni roboczych.

Wyspy Kanaryjskie, Ceuta i Melilla: 15 dni roboczych (tylko przesyłki realizowane przez Pocztę Polska).

Europa: Od 2 do 4 dni roboczych.

Ameryka Północna, Azja i Oceania: Od 3 do 4 dni roboczych.

Ameryka Południowa: Od 7 do 15 dni roboczych.

Afryka: Od 4 do 5 dni roboczych.


W przypadku, gdy KolorArt (od teraz KolorArt) nie może dotrzymać tego terminu z powodu braku zapasów, nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Tobą w ciągu 1 lub 5 dni roboczych w celu powiadomienia i potwierdzenia przybliżonej daty dostawy, zmiany lub anulowania. Jeśli zapłacisz z góry, otrzymasz zwrot pieniędzy natychmiast, w ten sam sposób, w jaki za nie zapłaciłeś, lub w przypadku, gdy nie będą one dostępne za pomocą alternatywnej metody, jeśli którakolwiek z oferowanych alternatyw lub data usługi Ci nie odpowiada.


Koszty wysyłki: Stawki transportu dla obszarów dostawy można sprawdzić w sekcji "Sklep" na naszej stronie internetowej.

W przypadku większych przesyłek należy sprawdzić je z nami, wysyłając wiadomość e-mail na adres: info@KolorArt.com.

Należy pamiętać, że w przypadku przesyłek uznawanych przez agencje transportowe za strefy pozamiejskie lub odległe mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty w momencie dostawy.


Cła i podatki

Mieszkańcy Unii Europejskiej

Podatek od wartości dodanej (VAT) musi być doliczony do wszystkich produktów sprzedawanych na naszej stronie internetowej. Jeśli Twoja firma ma prawo do wyłączenia podatku VAT, zostaniesz poproszony o wcześniejsze podanie numeru VAT i odpowiedniego certyfikatu, wysyłając wiadomość e-mail na adres: info@KolorArt.com.

Mieszkańcy spoza wspólnoty

Zakupy dokonywane przez fizycznych lub prawnych rezydentów mieszkających w krajach pozawspólnotowych nie będą zwolnione z płacenia podatku od sprzedaży, chyba że prześlą nam odpowiednie zaświadczenie.

Zamówienia kierowane do krajów pozawspólnotowych podlegają kilku kosztom celnym i podatkom. Klient, który zrealizował zamówienie, będzie musiał zapłacić za te podatki. Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z lokalnym urzędem celnym.

System zakupów podlega aktualnym przepisom obowiązującym w Hiszpanii. W związku z tym należy przyjąć, że sprzedaż odbywa się z siedziby KolorArt: Warszawa, Ogrodowa 1A.


Zwroty za towary

"Klientom przypomina się, że istnieje gwarancja prawna określona w artykule 123 Ustawy o obronie konsumentów i użytkowników w przypadkach i w formie na niej określonych".


Prawo do odstąpienia od umowy:

Użytkownik ma prawo odstąpić od bieżącej umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez konieczności uzasadnienia.

Okres odstąpienia od umowy wygaśnie w ciągu 14 dni kalendarzowych.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, użytkownik zostanie poproszony o poinformowanie nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, takiego jak pismo wysłane pocztą zwykłą. Mogą Państwo skorzystać z poniższego wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe:


Wzór formularza odstąpienia od umowy dla konsumentów i użytkowników:

- Do wiadomości KolorArt, Warszawa, Ogrodowa 1A or at kolor-art@gmail.com.

- Za pomocą niniejszego formularza odstępuję od umowy sprzedaży następującego produktu: ______________________________________________________


- Numer zamówienia: __________________________________

- Data zamówienia: _________________

- Nazwa konsumenta: _____________________________________________________

- Adres konsumenta(-ów): _____________________________________________________

- Podpis konsumenta(-ów):

- Data odstąpienia od umowy: _______________________


Aby zakończyć okres odstąpienia, wystarczy poinformować o tym prawie, wysyłając odpowiedni formularz przed datą wygaśnięcia.


W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy użytkownikowi wszystkie dokonane przez niego płatności, z wyłączeniem kosztów dostawy, niezwłocznie, a w każdym razie w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych od dnia, w którym użytkownik poinformował nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Zwrotu dokonamy przy użyciu tej samej metody płatności, której użyto w pierwszej transakcji, chyba że użytkownik oświadczy inaczej lub nie będzie ona dostępna, a następnie zostanie użyta inna metoda; w każdym przypadku zwrot nie będzie wiązał się z żadnymi kosztami.


Zwrot towarów:

Zwroty towarów będą przyjmowane wyłącznie w ciągu 30 kolejnych dni po ich otrzymaniu i będą musiały zostać zaakceptowane przez firmę KolorArt. O zwrot pieniędzy należy zwrócić się wysyłając wiadomość e-mail na adres kolor-art@gmail.com, podając numer zamówienia w temacie wiadomości.


Kroki, które należy wykonać, jeśli chcesz złożyć reklamację z powodu wadliwego materiału i jeśli chcesz uniknąć niepotrzebnych kosztów, są następujące:


- Wyślij zdjęcie wadliwego produktu na adres kolor-art@gmail.com.

- Podać szczegóły dotyczące wad produktu.

- Podać numer i datę zamówienia oraz numer faktury wystawionej przez KolorArt (warunek konieczny).


Jeśli KolorArt uzna to za stosowne, produkt zostanie odebrany pod adresem zamieszkania klienta bez żadnych dodatkowych kosztów dla klienta. W takim przypadku KolorArt skontaktuje się z klientem w celu wskazania sposobu dalszego postępowania. KolorArt nie zwróci klientowi kosztów dostawy wadliwego materiału, który klient jednostronnie wysłał bez uprzedniej autoryzacji.


W przypadku zwrotu pieniędzy z powodu wadliwego materiału spowodowanego błędem produkcyjnym, KolorArt wymieni produkt na nowy lub inny o tej samej kategorii. W żadnym wypadku klient nie otrzyma zwrotu pieniędzy, ale otrzyma ważny voucher na przyszłe zakupy. W przypadku zwrotu wadliwego materiału z powodu błędu w jego użyciu, KolorArt poinformuje klienta o przyczynie, dla której reklamacja nie może zostać złożona, na piśmie i odeśle ponownie wadliwy produkt (jeśli został już odebrany).


W przypadku zwrotu pieniędzy, ponieważ materiał jest nieodpowiedni z powodu błędu w procesie zakupu popełnionego przez klienta, klient będzie musiał wysłać towar i uiścić opłatę za wysyłkę na adres, który zostanie wskazany w upoważnieniu. KolorArt wymieni go zgodnie z warunkami określonymi w sekcji "Okres produkcji i wysyłki zamówienia".


W żadnym wypadku klient nie otrzyma zwrotu pieniędzy, ale otrzyma ważny voucher na przyszłe zakupy. W przypadku błędu w wysyłce popełnionego przez KolorArt, firma odbierze go i ponownie wyśle prawidłowy produkt bez żadnych dodatkowych kosztów dla klienta.